Tuesday 31 May 2011

Kesian dia...

Kesian siapa? Suami saya. Skang ni dah tak larat. Bukan morning sickness pun tapi badan letih sesangat dan nak kena baring je. Tak larat nak bangun dan berjalan lama2. Nak mandi lama-lama pun penat so mandi beberapa minit je. Tapi tetap bersih tau. Bukan mandi kartun :p Seminggu ni si suamilah yang basuh kain, rendam baju kameja die, jemur kain, kemas bilik, beli maknnan, amek air malam2bawa masuk bilik tidur, pendek kata semua die. hehehehe.. kesian kan die? Xpatut kan aku ni..tapi nak buat macamama tak larat, nasib die memahami. Tak pe, harap Trimester 1 ni je macamni, lepas ni aku doa aku kuat dan sihat buat aktiviti rumah.

Ada orang cakap, eh bukan ada aku baca dalam blog2 dan artikel ibu mengandung ni akan jadi pelupa dan sedikit pemalas. Betul ke? Pemalas tu aku rasa bukan sengaja tapi sebab tak larat kot sebab nanti letih. heheheh.

Apa pun thanks tu myhubby sebab memahami saya. Laf u 4 ever. Mmmuahhh!

No comments:

Post a Comment